3 Şubat 2014 Pazartesi

Tık Tık



Uzun zamandır uğramamışım ki buralara. Düşünün bir Music Bank in İstanbul yazısı bile yazmamışım kendime çok şaşırdım ben şimdi. Hayat oldukça normal tabii bana 2014'e girdik. TV izlerken girdim işte. Elimde yine abur cubur. Sonra neden şişmanım diyip duuryorum. 2013 çok uğursuz bir yıldı bana zaten 2012'de bir abi (Evine ateş mi salsak bilemedim) bana 2013 uğursuz yılın demişti. Neyse atlattık ya şimdi gidip 2014 burç yorumlarını okudum. Evet ben ben burçlara baktım. Normalleri yetmedi Çin burcuma bile baktım.

İki burçda da mutlu olacakmışım ben bu yıl. Eğitim hayatım iyi gidecekmiş. Hala kararsız olduğum bir konu olan yüksek lisans olayını düşünmeliymişim. Para bol gelecekmiş. (Parabol esprisini yapmamak için kendini tutar) Saklı yeteneklerim varmış benim, o kadar saklı ki ben bile bilmiyorum düşünün artık. Onlar çıkacakmış ve ben popüler olacakmışım. (Yuppililu) Güzel bir yıl bizi bekliyor gibi gençler. Çin yılına da girdik zaten bu yıl At yılı. 2012 Ejderha yılı güzeldi bak değil mi JiYongie. Ne çektik be panpa.

Neden burçlara baktın ki sen arkadaşım derseniz Running Man yüzünden. 183. bölümü izliyordum bir abi getirmişler RM üyelerinin bu yılki olacak durumlarını söylüyordu. Ondan burçlara nasıl atladım bilmiyorum. 2014'de efenim Yoo Jae Suk yılı olacakmış. Şaşırdınız mı? Tabii ki hayır.



Suk Jin hyung lütfen gözün dışarda olmasın. GwangSoo filmlerin başarılı olsun. Monday Couple sevgili olsun. Kookie hyun ne desem ki Uhm Jong Hwa ile mutluluklar. Haroro hyung seni seviyorum.

Acaba burçtaki popülerlik ne anlamda popülerlik. Yani bu popüler olma olayı dünya çapında olmazsa çokta şey. Yetenek dediği ne olabilir ki ses desen yok, dans desen imkansız, bir enstrüman desen hehe diye gülerim. Variety olabilir mi acaba? Ben o işi kıvırabilirim sanki. Ama biraz utangaçlık var bende. O zaman nasıl varietyden bahsediyorsun arkadaşım demeyin bana. (Elinde yetenek olabilmesi olan tek ihtimal bu kaldı. Üstüne gitmeyin.) Utangaçlığımı atarsam kimse tutamaz beni hohoho. KwangSoo gibiyim değil mi sanki biraz. Hani şu ilk bölümde kibar olan çocuk var ya hani sonradan çıldıran beşin girin.



Ben bildiğin KwangSoo'yu anlatmışım ki size. Neyse işte benden varietyde birşeyler olur bence. Popülarite de ondan gelirse tamamdır burcum çıkar. Hem eğlenceli bir iş ben eğlencveli şeyleri severim. Evet asosyal ben severim böyle şeyleri eveeet.

Bu arada yandaki izleyici kutusu gözükmüyor değil mi? Yine değişik şeyler oluyor buraya.





You Who Came From The Stars izliyor musunuz? İsmini yazana kadar canım çıkabilir ama siz izleyin. Jun Ji Hyun dizilere geri dönmüş oldu böylece. Hemi de The Thieves'deki favori çiftimizle. Kim Soo Hyun insan mısın sen cidden hani cidden? :D

Just You izliyorum bir de sırf Aaron için katlanıyorum ama Liang Liang karakteri bana izleme diyor sanki. Çok safsın be kızım. Böyle bir insan gerçekte varolamaz. Olsa ve benim karşıma gelse döver böyle olma sen derim o derece.

Pretty Man biraz sıksa da Suk için katlanacağız. IU benden küçük olan kızımız evet şeker kızımız oyunculuğun sonunda birşeye benzemeye başladı sanki tebrikler. Modern Times albümünü çok seviyor ve dinliyorum saygılar.


Yazın BIGBANG dönüşü var. Sonunda diyelim mi? Dedik bile. Üyeler hep solo takıldı bu yıl. Hepsi de çok iyiydi sağolsunlar. :D DaeSung bir Korece albüm çıkaraydı iyiydi. Japonca albümü çok güzeldi. Gidip en sevdiğim şarkıların coverlarını koymuştu. T.O.P yeni filmle gelecek. Alumni'yi de sonunda Türkçe altyazılı izledik. Gerçi İngilizce'ye çeviren arkadaş bazı yerlerde atmış gibi ama neyse.

WINNER sonunda çıkış yapıyor. Şubatta çıkış yapacaklarmış YG Papa (Troll Papa) öyle dedi. WINNER TV izliyorsunuz değil mi? Kaçırmayın derim hele o Heirs parodisinden sonra. JinWoo çok güzel oldun ki sen. Mino'nun tepkiler zaten ehehe. Mino'nun kaşlar da var tabii. SeungHoon bize Secret Garden parodisindeki DaeSung etkisi yarattı. Ayrıca 5 rol oynadı çocuk. :D


Ri pandamız da parodide YG'yi canlandırdı şapşal ne olacak. :D WINNER'ı nereden mi takip edebirilisiniz? Tabii ki bu sayfadan: WINNER TURKEY

Nam TaeHyun seni seviyorum!!!!

Ayrıca YG Papa Team B'nin de bu yıl çıkış yapacağını söyledi. Umarım ki insanlar şu WIN olayından dolayı çocuklarıma yüklenmez. Malum YG kazanan çıkış yapacak dedi yarıştırdı ama ikisini de çıkış yaptırtıyor. Hem iyi hem kötü tepkiler bizi bekliyor.

Lütfen WINNER ve Team B'yi destekleyin. ^.^

Rough Play izlediniz mi? İzleseniz iyi olur bence. Öyle çok iyi bir filmdi diyemem ama Joon'un oyunculuğunun nasıl harikalaştığını görebilirsiniz. Bir Rough Play yazısı yazmak gerek.

Joon demişken hooop MBLAQ'e fırladık. Yakında hem Japonya hem Korece dönüşlerini yapacaklar. Lütfen onları destekleyin. Böyle bir grup başka bir şirkette olsaydı patlardı bence. Lafım yanlış yöne çekilmesin. JTune Camp'i de Rain abimizi de severim.

GOT7'ı takip edin. İyi bir başarı sağladılar.

Başka ne desem ki. Shingeki no Kyojin izleyin dememe gerek var mı? İzlemeyeniniz kalmamıştır.

Gary hyungun albümünü dinleyip. Klibi izlerken fazla dibe gömmeyin şekşi klip yapmış adam sonuçta. :D

Gain geri döndü klibindeki o o o Joo Ji Hoon ile birlikte. Uff. :D

SPICA geri döndü dinleyin. Netizenler konseptlerini eskiyi hatırlatmalarından, saç - kıyafet vsden dolayı Wonder Girls - Tell Me konseptine benzettiler ama sevdiler.

B1A4 yine güzel bir şarkıyla ve albümle döndü dinleyin.


Grammy verildi. Jayoncé tapılası çiftin performansı çok iyiydi. Imagine Dragons ile Kendrick Lamar performansı da öyle nasıl birşeydi o aboov Kendrick. Daft Punk, Pharrell, Stevie abimiz falan söylemiyorum bile.

SNSD üyeleri pat pat sevgili açıklıyor. YoonA olsun SooYoung olsun. :D YoonA'nınki en sükseli oldu galiba malum Lee Seung Ki.
Lee Seung Ki demişken bir Türkiye'ye uğrayıp geçti kendileri.
JongHyun'un da sevgilisi varmış. Lee Yu Bi. Aklıma Shin Se Kyung dönemi geldi. Hani şu tatlı fotoğraflar falan neyse. :D


B.A.P geri döndü:


B.A.P 3 Şubat Türkiye saatiyle 4- 5 arası Twitter'da #BAP1004 tagıyla soru cevap etkinliği yaptı. Ve tabii hiçbiri bana cevap vermedi. :D Aşk olsu Himçançan. -.- Şarkıları ve klibi çok güzel olmuş. İyi başarılar elde etmeniz dileğiyle hwaiting.

Lee Min Woo TAXI şarkısının teaserını yayınladı:



Neden bu kadar şeker olmak zorundasın ki Mister M. Korelilerin dört gözle beklediği bir geridönüş tabii bizim de.

Roh Ji Hoon teaser yayınladı:




Sonunda CUBE!! Çocuğu unutmak üzereydik. Yeni tekli çıkaracağım videosundan 1 saat sonra gelen teaser videosu. Yaşasın lan. Güzel bir şarkıyla geri dönüyor tebrik ederim.

Donghae ve EunHyuk Japonca albüm çıkaracaklar. Yeni şarkılarından bir teaser geldi:


Of o saçlar. :D Siwon ya ne yapıyorsun ki sen şapşal. Ya EunHyuk'un o saçla göz kırpışı. DongHae'nin lensler beybi vuhuu.

Son notlar: Ottokefest anketine katılmayı unutmayınız efenim.
Kitaro Türkiye'ye geliyor 4 Mart'ta Haliç Kongre Merkezi'nde olacak. Gidebilecek arkadaşlar mutlaka gitsin.
Şubatta !F İstanbul ile The Wind Rises gösterilecek izlemeye gidiiin.


Tavsiye şarkı:




Finitto. Annyeong.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder