14 Eylül 2014 Pazar

Pardon... Comeback ne demek?



Yazmayalı uzuuuuuuuuuuun bir zaman olmuştu. Merhabalar bendeniz bir garip bir zavallı bir bir... V.I.P olan Duygu. Aslında V.I.P demem yeterli çünkü içinde o zaten "zavallı, garip, bekleyen, inatçı" gibi kelimeleri barındırıyor. Yaklaşık 2.5 yıl oldu değil mi? Dile kolay hala aktif gözüken bir Koreli grup 2 yıldır albüm yayınlamıyor. Albümü geçtim bir tekli bile yok ortalıkta. Solo albümleri sevmiyormuyuz... Seviyoruz tabii hem de çok ama siz BIGBANGsiniz çocuklar hani BB albümü he? 

Korkarak geridönüş beklemek nasıl bir duygudur bilir misiniz ki? Her an bir şey olacak her an kötü bir haber gelecekmiş gibi. ALIVE zamanı neler çektiğini hatırlamak gibi.  Zaten 5 yıllık V.I.P hayatımda sadece 2 geridönüş görmüşüm sevgili BB yazık değil mi bana. 2015 askerlik yolu görünüyor size tek tek gidecekseniz zaten biz ne yaparız bilemiyorum. İçimde bir sürü hüzün var. Üstüne Ri olayı gelince kalp krizi geçiriyordum zaten az kalsın. Hatalı olan o veled olabilir tamam gitsin cezası neyse çeksin falan da ben o paramparça arabanın üstünde "SeungRi" yazısını görünce ne hale geldiğimi anlatamam. Malum EunB ve RiSe bebeklerime olanlar ve hala o olayın etkisinde de olmam... 

GD desen Kiko falan filan dolanıyor. Eğlencelere gidiyor bazen Phhhoto güncellemesi yapmadan duramıyor. T.O.P abimiz dersen filmi için dolanıyor. TaeYang turdu, müzikti, danstı dolanıyor.

Neyse konuma dönüyorum 2 yıldır eski şarkıları açıp dinliyor, eski klipleri izliyor, eski performansları izliyor, konserlere bakıyoruz. Üstüne de biraz yenilik olsun diye sololarla devam edip YG konserlerinin yeni fancamlerine bakıp fanmeeting fotoğraflarını didikliyoruz. Bitmedi biter mi özlemden neler yaptığımızı düşünemezsin be BB... Her şeyi izledik yaladık yuttuk. Böyle YG konseri, fanmeetingler dolanıyorsun. Tamam dolanma demiyorum dolan ama nerede comeback denen nalet şey? 

Ki YG şu sıralar malum yalancı biri konumunda ki millet haksız değil. Bom'un olayları zaten biliniyor. Üstüne TaeHyun'un iljin olayı, yeni stajyerin küçükken içtiği sigaralar derken Ri kaza yaptı. YG hemen atılıp açıklama yapıyor tabi hemen açıklama yap seni güvenilir amca yap yap... Beni deli ediyor. Tamam çocuk hatalı çıksın etsin lafını can kaybı olmadığı için zaten büyük ihtimalle para cezası alacak ama sen çık bir ton konuş dur. Sonra millet Ri'ye bir o kadar laf etsin valla içim gidiyor. Ri sonuçta hala benim beybi maknaem konumunda. 

Yok ya hem trollcü hem değişik bir herif bu YG çıksın BB şurada kendi şirketini falan kursun rahatlayalım.


Geridönüş yapan gruplar ve fanlarını gördükçe imrenerek bakar oldum. Beşiniz bir araya gelse mutlu mutlu dolanıyorum. Bence yazık bana psikolojim bozulmuş olabilir. Yazık biz V.I.P ahalisine.

Bir konsere bile gidememiş kişi olarak üzüntüm birkaç kat daha yüksek. Artık sizi görmeye alışkın rahat Japon fanların resmini görmek ayrı böğrüme oturuyor comeback desen ayrı böğrüme oturuyor. Parislerden, Japonyalardan kopamıyorsunuz. Ya inanabiliyor musunuz g.o.d, Fly to the Sky geridönüşleri bile gördük. Yakında Park Hyo Shin bile görebiliriz. MJ albümü geldi...

Peki bu albüm ne zaman çıkacak? Yaz dendi kış dendi ama yok bir belirti. Arada çıkıp "Albüm" kelimesi geçen şeyler okuyoruz ama hala sırrını koruyor bu albüm tarihi. Umarım en yakın zamanda çıkar ve buraya albüm eleştirisi yazarız arkadaşlar... 

Ya aslında yazmak, söylemek istediğim çok şey var kilitlendim kaldım bak.

Şarkılarla devam edeyim Dirty Cash Fan Ver.



Tabii ki Until Whenever



Ve Black and Yellow



Hadi sarılalım fandomcana...

Ya da tüm fandomlar sarılalım... 

Son olarak OT5!!




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder