2 Kasım 2014 Pazar

1 Night 2 Days 3. Sezon 40. Bölüm (Türkçe Altyazılı) Konuk: Jo In Sung, Roy Kim...


Merhaba arkadaşlar size çeviriyle döndüm. Aslında daha önceden yükleyecektim ama bazı sorunlar oldu. Jo In Sung için çevirdim bölümü. 3 bölümde yer aldı. 3 bölümün hepsini çevirip yüklemeyi düşünüyorum bir aksilik olmazsa. Fanların çevirisini kullandım, Biraz hatalı bir çeviri denebilir ama fena değildi. KBS biraz geç yüklüyordu ve malum gömülü bir şekilde yüklüyorlar. Çevirmesi çok zor olurdu. İlk defe bu kadar uzun bir şey çevirdim ve hatalarım doğal olarak vardır. Hatalarımı da söyleyin lütfen. Eğleneceğinizi umuyorum.

İyi seyiler...


1N2D 3. sezon 40. bölüm (Genelde 506. bölüm) "Yorgun Arkadaşlar" bölümü Part 1

Sunucular: Kim Jong Min, Cha Tae Hyun, Kim Joo Hyuk, Kim Joon Ho, Defconn, Jung Joon Young

Konuklar: Jo In Sung, Roy Kim, Kim Jae Dong, Kim Ki Bang, MiNo (FreeStyle), Myung Hoon

İndirme linkini isteyen olursa yükleyip atabilirim. Ayrıca başka sitelerde paylaşırsanız burayı kaynak gösterin lütfen.


Diğer izleme / indirme linki:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder