1 Mayıs 2015 Cuma

BIGBANG? Kambek?


Ne kadar uzun zaman olmuş buraya yazmayalı. Biliyorum bir altyazı bekliyorsunuz benden üzgünüm araya çok şey girdi. T.T Ama yayınlayacağım söz veriyorum. Neyse comeback olayına döneyim. Arkadaşlar dile kolay 3 yıl bekledik. 2015 yılında fangirllük hayatımın yaklaşık 6. yılını kutluyorum ve bunun 3 yılı beklemekle geçti. İnanabiliyor musunuz? Bu benim göreceğim 3. comeback olacaktı (Oldu :D). Onları tanıdığımda da bir albüm için 2 yıl beklemişti. Solo albümler ve eski şarkıları deşmekle oyalandım. Arada Lollipoplar falan çıkmıştı da neyse ki yeni yeni kliplerini de görmüş olmuştum. Sonra TONIGHT gelmişti ben erimiştim. İlk comebackimdi ve ilk defa böyle bir olay yaşıyordum. Böyle bir kavramdan yoksundum "fangirl". Artık iyice kavramıştım olayları ve yeni albümü beklemeye koyulmuştum. Az bir zaman sonra ALIVE çıkmıştı ama ALIVE gelene kadar yaşanılan tatsız olaylar zinciri vardı. Bu albümle onları toparlamıştık. Herkes "Geridönüş için erken" demişti. Benim için değildi tabii ki. Ve konserler, sololar derken 3 yıl geçti dostlar. Bugün geldi. Ben geç yazıyorum gerçi ama geldi sonuçta o gün.

24 Mart 2015 YG resmi Twitter sayfasından şöyle bir fotoğraf yayınlandı:


 Bomba mı o? Bombaysa kesin bang BIGBANG! diye başladık biz. Kim bu kim bu diye beynimiz yanmaya da başladı. Gönül ister BB ama YG bu ne çıkar belli değil (Boh da çıkabilü).

Ertesi gün ise bu geldi:


 Aha trolleneceğiz diye düşünmeye başladık. Ulan 1 Nisan diye tarih koyarsan tabii düşünürüz böyle.

Sonra 28 Mart, 30 Mart 2 tane resim daha geldi 31 Mart'ta geri sayım sayacı geldi:


İşte bir ton şey yaptı YG. BB bu ya kesin onlar diye başladık. Ve sayaç bitti 1 Nisan geldi.

Şu resim düştü:


BIGBANG!!! diye bir havalara uçuş başladı. Sonra aşağı doğru gözümüz kaydı ve "Ulan bu ne?" diye kaldık. 5 tane tarih koymuşsun oraya bir açıklama yok bir şey yok ne bu? 5 ay mı bekleyeceğiz albüm için? Her ayın 1'inde teaser mı yayınlayacaksınız? Ne olacak? diye sorular sorular aklımda deli sorular.

Şu video geldi:



Başka resim fırladı:


Dünya turu? Evet kesin dünyadır. Seoul tamam buna gitmek gerek diye düşünüyoruz ama hala biz ?.? böyleyiz. Derken araya bir Jinusean girdi. 11 yıldır yok adamlar dinledik şarkılarını HaNa kızımız da maşallah yaşına göre ses iyi. 14 Nisan'da Jinusean "Tell Me One More Time" yayınladı.

Ve 16 Nisan'da hiç beklenmedik bir anda şöyle bir video düştü:



Oha bu ne?!! Rezervuar Köpekleri'nden değil mi bu? Resmen harika bir teasera merhaba dedik. Sözlerini JiYong'un yazdığı ve muhteşem KUSH sesiyle harmanlanan bir şarkı ile bu teaser tam anlamıyla bir film fragmanı gibiydi.
Dip Not: Bu video için harcanan para 2 Milyar Won'muş arkadaşlar.

Tur afişleri:



19 Nisan T.O.P instagram'a katılıp fırtına gibi esiyor ama onun için ayrı yazı yazmayı düşünüyorum. Ji'nin Twitter'ı gibi ahaha. Fakındaysanız üyelerin sosyal ağ paylaşımlarına pek girmedim genellikle aynı şeyleri paylaşıyorlardı. Teaser şeyleri falan başka fotoğraflar da var ama neyse onlara girmeyeyim bu yazı bitmez.

22 Nisan MADE Tur'u için yeni poster gelir sonunda ayaklardan yukarı çıktık:


 24 Nisan taşlar oturmaya başlar:


Bilmeyenler veya nalamayanlar olurs aaçıklayayım her ay bir tekli yayınlayacaklar. Çıkışlarında da böyle olmuştu. 3 yıl beklediğimiz için bizi iyi hissettirmeye çalışıyorlar. Sevdiğim bir sistem açıkçası. Eheheh

25 Nisan jajaaan:


25 Nisan Kore'de MADE Tur başlar. LOSER ve BAE BAE orada söylenir. Fancamler izleriz biz. Ama resmi tekli olarak 1 Mayıs'ta çıkacak ve biz hala bekliyoruz.

26 NİSAN!!


Doğum günün kutlu olsun meleğim.

Sonra ise her gün birer sayım fotoğrafı kondu 30 Nisan'da ise sayaç kondu. Sırasıyla fotoğraflar:



Ve 1 Mayıs gelir. Klipler var şarkılar resmi olarak çıkar. Kliplerimizi koyalım.

LOSER:



BAE BAE:





LOSER sözleri Ji, Teddy, T.O.P ve şarkıda tabii Tae parmağı da var. Şarkıların Türkçe altyazıları için BIGBANG TURKEY 'e havale ediyorum. Klipte 5 tane zayıflıkları olan insan görüyorsunuz. İlk karşımıza çıkan Ji var. Yalnız ve biraz da saldırgan biri. Ünlü ve abartılı giyinmeyi seven biri. Belki bira zkafa dinlemeye ihtiyacı vardır. :D T.O.P görünüyor yanında muhteşem fizikli bir arkadaş ile görünüyor. Biraz öpüşmeler sarılmalar bulunuyor. Neyse Tiopi abimiz de bu kızı öldürüyor sonra galiba ve şu havalimanında giydiği pijamayla birlikte ev terliğiyle sokağa çıkıp ağlıyor. Ay böğrüme daş oturdu bir dakika. Huh. Sonradan gözüken Dae dövüşemeyen, dayak yiyen insanda "Lan ben seni korurum, çekilin ulan nasıl kıyarsınız ona." hissi uyandıran bir dayak yiyor. Dayak yerken tabii klipteki sevdiceğinin ona verdiği şal - eşarpta gözden kaçmıyor. Sonra YoungBae geliyor. YoungBae'nin elindeki haçta "Günah seni bulacak" (Nasıl derseniz) yazıyor. Onu yere de çiziyor sonra aynı yazıları yazıyor. O bir günahkar arkadaşlar. (Ahahah) YB atlarken haç düşüp kırılıyor ve oradaki "Will" düşüyor. Yani günah onu buluyor arkidişlir. Sonracığıma Ri geliyor. GG Be aklınıza geldi değil mi klibi izlerken. Neyse Ri'nin sevdiceği olan hatun istemiyor Ri'yi. Ri onu bir namjayla görüyor ve arıyor ama kız cevap vermiyor. Sonra bizim Panda'mız hırçınlaşıyor. Büyüdü be arkadaşlar bu çocuk büyüdü. Ve kızla konuşmaya falan çalışıyor ama yok. İşte böyle beş LOSER anlatılıyor klipte. Daha derin anlamlar var mıdır bilmem anlamam ben.



Bebe geldi sonra ehehe. Yine Ji ile başlıyoruz böyle garip hareketlerle falan başlıyor. İki klipte de diğer dört üye hatunları falan götürürken bu arkadaş ilk klipte tek takıldı bu klipte ise başta böyle heykellerle vitrin mankenleriyle takıldı sade sonunda bir kız pirinç keki yedirdi. Garibim bir etek kaldırdı onun altında da YoungBae'nin popo çıktı. Kiko yenge kızıyor herhal. Ahahah Neyse başta dolandı bu heykel falan elledi. Sonr YB geliyor güzel bir kızla birlikte atla gidiyor. Böyle sanatsal sahneler yapılmış. YB uzun saçlı falan. Kovboy havası vermiş. Yine bağrı açık. Sonra TOP geliyor yeppeun nun falan diyor ama öyle lensler takmış ki sen bir tövbest çekiyorsun. Başlıyor bingulaşmaya durdurana aşk olsun zaten durdurmasın da Bingu'muzu. O şırınga o bir şey fışkırtmalar falan neyse o şeylere girmiyorum altında neler çıkabilir. Elindeki bastonun başı Charlie bizim tatliş Charlie'miz. Özleyeceğiz seni... Çılgın Tabi'yi geçince su üzerine uzanmış Dae gleiyor ki ben o sahnede biter zaten. Böyle ön tarafını açmış, Küçük Prens tarzı bir ceket var ada desen o da var. Sudan bir güzel hatun daha çıkıyor sarılıyorlar, koklaşıyorlar falan ama Dae o saçlarla ne kadar görüyorsa. Ve Ri maknaesin sen maknae. Hangi ara bu kadar büyüdün oturup ağlarım şimdi. O kadar harikasın ki. Zaten konser fancamlerinden beri bu şarkıda senin kısmına göz koymuştum haklıymışım. Yakıyorsun ortalığı dostum. En son uzaya çıkıyorlar. Bunu da yaptılar. Hanboklu beyaz kızlarla takılıp pirinç keki yediler ki bu pirinç kekinin başka anlamı varmış Kore'de. Cinselmiş neyse. Hanboklu kızlrla halay çekiyorlar, etek kaldırmaca oynuyorlar. Altlarında tayt çıkabilü, YB çıkabilü. Ve tatlış tatlış biter. Hanbok konusuna gelince ginsaenglerin giydiği hanboklara benziyor bence. Ya arkadaş bu ülkelerde hiç mi hayat kadını yokmuş onlar ne giyiyormuş orada o zamanlar, geyşalar kimono giyiyordu, Şekerpare'den biliyoruz biz bizdekiler çarşaf giyiyormuş. O hanboklu kızlar öyle böyle demiyorum bilemiyorum da öyleyse bu yani arkadaş. Değişik yorumlar.

Şu baştaki teser resimlerinde eksik olabilir. YG bir iki rakam değiştirip attı malum. Resimlerin kaynağı YG-Life kalıitelisini isteyenler için söylüyorum. 3 yılın birikimine göre kısa bir yazı yazdım ama hala ben bende değilim. Kusura bakmayın. Ve bir yazıyı bitirelim böyle. 1 Haziran'da yeni tekli geliyor o zamanlarda tekrar görüşelim. Öpüldünüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder